DilarAykut biogaia+relactaz+nurse harveys kullanıyorum.yüzüstü yatırıyorum daha rahat çıkarıyor gazını, karnına masaj yapın, banyo yaptırın, karnına ve ayaklarına sıcak havlu koyun, kiraz çekirdeği de kullanabilirsiniz. Bacaklarını karnına doğru çekin hafifçe bastırın yani karnına baskı yapın bacaklarını hareket ettirin. 2.5 aylık olduk 2 aydır çekiyorum, akşama kadar ağlama krizleri bunların hepsini yaptım çıkarıyorda gazını ama gaz birikiyor sürekli. 3 4 gündür biraz rahatız. 3 4 ay sürer dedi doktor ama 6 ay süren de varmış. Allah yardımcınız olsun, sabırlı olun sürekli geçici bişe olduğu aklınıza gelsin