Prensesannesi38 Kızlar kilot bez giydirdiğimizde kakasını yaptığında çıkarırken bulaşmaması için ne yapıyorsunuz ya 🐣
Zelisblt Prensesannesi38 her iki taraftan yırtıyorum ve bezi alıyorum, kızımı da yıkıyorum ıslk mendil kullanmıyorum.
Purely Yani ben cıs yapınca da iki yandan yırtıp altını temizleyip katlayıp atıyorum. Kaka da aynı şekilde. Onu kilot gibi çıkaran var mıdır ki zaten bilemedim 😂
Purely Kk41 anam kız nolmustur ortalık vallahi şok oldum su an 😂😂 genelde reklamlarında bile gösteriyorlar yandan yırtmayı ama
Aselbuk Kenarlari yirtiliyo normal bez cikarir gibi ciksrtip silip yenissini takmistim simsi kullanmiyorum karninda cok iz cikartiyo diye😀