EslemEva_23 Kızım 7 aylık pütürlü yemiyor kusuyor alışmıyor doktorumuz başlayın dedi ama kızım yemiyor kusuyor hep yedirmeyi başaran anneler nasıl yaptınız Allah aşkına hiçbirşey yemiyor çocuğum zayıfladı tombiş olan kız gitti zayıfcık bir kız geldi
Filizz66 EslemEva_23 ben 5 aylıkken ekmeği peynire sürerek çok az az vermeye başladım ki şeride çiğneme sorunu olmadın diye. Sizde kendiniz kahvaltı yaparken ekmek içinden çok az bi parçayı sürme peynire batırıp vermeyi deneyin. Böyle böyle alışacaktır.
mugetugra EslemEva_23 çok büyük şekilde değilde azıcık ucundan verin pötürlü yiyecekler bende kaşıkla verince kusacakmış gibi yapıyor ama ucundan veriyorum çiğnemeye başlıyor. Azıcık kaşığın ucundan başlayın
iki_erkekannesi31 EslemEva_23 yedi aylık bir bebeğin ana öğünü yemek değil anne sütü veya devam sütü olmalıdır ki zaten. Yemiyorsa zorlamayın. Ya emzirin emmiyorsa mamasını verin. Zamanla illaki yiyecek. Adı üstünde ek gıda zaten.
Atlas-26 EslemEva_23 çorbalara şehriye, kuskus katın yoğurda yulaf katın ben öyle başlamıştım pütürlüye sonra yavaştan kuzu kıyması katmaya başladım çorbalarına böylece alışır
EslemEva_23 Filizz66 doktorumuzda dedi veriyorum inanki herşey dedim kusuyor yani merak ettim başka anneler ne yapıyor diye
Filizz66 EslemEva_23 kendi elinizle besleyin benim kızımda kaşık almadığında bazen katı şeyleri taddırmak için elimle veriyorum o zaman ağzını daha iyi açıyor
EslemEva_23 iki_erkekannesi31 kızım mama aldığı için doktorumuz 5 aylıkken ek gıdaya gecmemiz söyledi cünkü kızım mamada yemiyordu bu yüzden kilo kaybı var doktorumuz bir şekilde sevdirmem gerektiği söyledi bende keyfimden yapmıyorun hanım efendi
iki_erkekannesi31 EslemEva_23 aaa tribe gel 😬sanki kötü yorum yapmışım gibi. Şöyle insanlara ne halin varsa gör diyeceksin. Bildiğinizi yapınız hanımefendi
Asafinannesi25 EslemEva_23 canım hiç sorun etme brnim bebeğinde öyleydi ekmeği kaynatarak veriyorsan yoğurtla karıştır ver kaşığın ucuyla seviyorlar somra kendileri istiyor inanki alışcak annesi zamanla
EslemEva_23 iki_erkekannesi31 kötü yorum yaptınız üslupunuz hiç hoş değil diğer yorumlara bakın birde kendi yorumunuza bakın böyle yorumlar yapacaksanız yapmayın daha iyi