Zeymir benim oğlumun da boynunda ve ensesinde var boynundaki belli baya 4kere ultrasona soktuk cam yaraması diye bir test yapıldı araştırma hastanesinde filan temiz her şeyi kanı da dahil. Hematoloji doktoru şu an temiz hiç bir sorun yok dedi. Sen sadece gözle hastalık dışında çok çok şişerse incelerim ama şu anlık sürekli kontrole gerek yok dedi