Pinars tatlisert bizde maske taktık eşimle. Sağlık çalışanları geldi eşimde test yaptılar. Kızımı emzirmeye devam ediyorum bir ilaç verdiler sorun olmazmış emzirmeye.
tatlisert Pinars onlar geldiğinde herkese 1 kutu ilaç getiriliyor ama onu da emzirenler kullanamıyor. Hatta beni de aradılar ben emzirdiğimi söyledim o zaman kullanamazsınız eğer ki ağrınız olursa parol içersin demişlerdi. Size de çok geçmiş olsun
Pinars ecemine evet anne sütü çok önemliymiş emzirmeye devam. Çift maske taktık eşimle. Sadece sırt boyun baş ağrım oldu çok çok az da öksürük başka belirtilerim yok
vuslat1108 Pinars aynı evin içinde kayınvalidem Kayinpederim ve eşim koronaydi teste gidene kadar da hep temaslilardi ama kızımda ve bende bir sıkıntı olmadı şükür. Çift maske takıp el temizliğine dikkat edin birşey olmaz insallah