Merhabalar hayırlı akşamlar şimdiden mutlu seneler güzel anneler 🤗 nasılsınız ? İnşAllah iyisinizdir, ben şu sıralar çok yorgun, üzgün ve güçsüzüm. Kızım 16ay 9günlük anne sütü alıyor. Ama malesef yemesi hiç yok. Bu durum beni çok üzüyor haftaya drmuzdan randevu aldım. Şuan kilosu 9.900 ama vitaminli hiçbişeyi yemek istemiyor hiç hemde 🥺 kızımla aynı ay aralığında olan yavrularınız ne durumda acaba