Merhabalar kızlar oğlum 8ay 10gunluk çocuk Hastanesi’nde devlette sünnet ettirmeyi düşünüyorum. Malum ortalık da kötü ama bilmiyorum ilerisi daha nasl olcak . Eşim ve ben yaptırmayı düşünüyoruz ama çevre kalsın ortalık kötü diyorlar. Sonuçta hastanede doğum yapan amaliyat olan çocuklar falanda var inşallah birşey olmaz . Tevekkül edip yaptırsam mi lütfen akıl verin ya ?
Ucunda kireçlenme var doktor sorun değil bu dedi am abazende böyle yarık yarık kırmızı oluyor acaba oda huysuzluk ediyor mu diyorum. Of bilmiyorum ya napayim ben 😥