RecoFato snyck 5 kisi var bu iştee işinin ehli olan hepsi özel zaten gittigim hastanede universite hastanesi sayilan isimlerden biri orda ozel muanesi de varr şuan gitsem bi mudahale yok her gittigim yer 3 ayi bekliycez dedi
RecoFato snyck burda bazi yanıtlarınızı gormuyorum eger seyse instgram adres versem ordan yazarmsnz banaa ?
snyck RecoFato tabiki köpük yoksa kendini onarıyor bu esnada kemikler uzuyor ama kaslar sınır sisteminden ileti alamadığı için geri kalıyor o yuzden de anneye bazi hareketler öğretiyorlar günde 3 tekrar falan yapılıyor yani benim tanıdığım kimse 3 ayı beklemiyor egzersize başlıyor dediginiz kadarıyla durumu ağır degil bu sevindirici ama mesela benim kızla kıyaslarsak 40 günlükken dirsek büktü 3 aylık sli agzina gidiyordu şuan 20 aylık düşünün ki hala fizik alıyoruz kala koluna elektrik akımı veriyoruz kendimiz biseyler yapıyoruz yani sizin kararınız 3 ayından sonra hic olmazsa dediğim fizyoterapiste görünün gezginler özel eğitim yaşamkentte zekiye gezgin ismi ve şimdiden randevu almaya kalksanız bile şubata kadar dolu
RecoFato snyck bizde ortapedi vee fizige gittik bizede verilen hareketler var gunde 20 kez yapiyoruzz baya hareketlerimiz var fizik verdi eskiye bakarak baya iyi kolu ama bukmesi yok halaa suan el cerahisinee gdiyoruzz ve ikiside 3 aylikken gorelim bu hareketleri yaptirin dedii
Esilcekutay RecoFato imerhaba bebeğiniz şuan ne durumda? Benim bebeğim de 3 aylık dirsek yeni bükmeye başladı…
Zada Benimde bebeğim 10 günlük, banada zedelenme olduğunu söylediler, sizlerin iyileşen var mı. Çok üzülüyorum 😔