Merhaba anneler, yeni anneyim ilk bebeğim oldukçada tecrübesizim. Geceden beri bebeğim kakasını yapmıyor normalde her bezinde yapardı. Son zamanlarda katılaşmıştı kakası da. Sadece anne sütüyle besleniyor, gece de ıkındı yapamayıp ağladı biraz. Önerebileceğiniz birşey varmı kuzuma 😓