BrcnBlgn bebeğiniz daha besini önden alıp arkaya götürmeyi bilmediği için direk çıkarıyor, zamanla alışacaktır. Benim bebeğimde ilk etapta yemedi ağzından çıkardı püskürttü ama zamanla alıştı şimdi kendi yiyor. Merak etmeyin alışana kadar böyle yapması normal, ağız kasları çiğneme kasları yeni yeni gelişiyor, sadece zorlamayın, zaman geçtikçe yiyecektir.