Hanımlar adet olamıyordum doktora gittim kan tahlilinde yumurtalıklarım hormonlarım çok yavaş çalışıyormuş ve smear patalojisi aldılar adet olduğumdan tekrar gidicem bakıcaklar ve doktor yumurtalıklarının etrafında küçük küçük kistler var dedi böyle bi durum yaşayan var mı endişelenmeli miyim