Yasirhatice bizde adli vaka olarak geçmedi, kan degerli vs normal çıkmıştı, şüpheli durumdu sadece.
Yalnız hastaneden taburcu olduktan sonra telefonla arandik kısa bir sorgu oldu, sosyo ekonomik durumumuz vs gibi. Çocuğun basina daha once bir sey gelmemis olmasi vs. Bir cok etken olabilir