BusraS Normal dogum yaptım,dogumdan 34 gün sonra regl oldum 14.gün bugun hala devam ediyor normal midir?Bu durumu yaşıyanlar varsa yazabilir mi
Halimeer BusraS canım bende normal dpgum yaştım 16 gün oldu regl ile normal dogum kanamasını nasıl ayırt ettin
BusraS Halimeer Halimeer dogum sonrası kanama devam edıyordu son zamanlar lekelenme gibi sarı az oluyordu,kanama tekrardan cogalınca ve reglım agrılı olurdu yıne karın agrısı yaptı bıraz bende regl baslangıcı dıye dusundum doktorumla gorusmedım