Herkese iyi akşamlar oğlum 2 ay 15 günlük tam yedi gündür tuvalet ihtiyacını gideremiyor . İki farklı doktora götürdük ikisinin verdiği hiçbişey işe yaramadı kendi doktorumuza da randevu aldık cumartesi günü boş sadece ama oğlum ağladıkça içim yanıyor ne gece uyuyabiliyor artık ne gündüz . Yapmadıgım masaj kalmadı artık çaresizlikten o aglarken bende aglıyorum . ☹️Sizinde başınıza bu durum geldi mi acaba önerceğiniz bi yöntem var mı ?