Kumsal25 Sma comfort ne için acaba bebeğiö ne meme ne mama alıyor mamamız bebelc gol ve bebelaz nutrikonfordu ama belki bıkmıştır diye sma alalm dedik ama şuanda iyimi yaptım kötümü bilmiyoım kullanan varmı
asel16_hurmuz Kumsal25 kesinlikle çok iyi yaptın ben sma optipro kullanıyorum ne gaz problemi yapıyor ne kabızlık bebeğimde çok severek yiyor anne sürüne en yakın mama o kullanınca iyi olduğunu sizde anlıcaksınız mutlaka 🥰
mira___ Kumsal25 Ben de bebelac goldan sma ya geçtim. 4 aylık bebeğim. Geçtiğimden beri huzursuz ve kakası yeşil sizde de aynı durum var mı ?
Lilos Kumsal25 merhaba konunun üzerinden aylar geçmiş mamadan memnin kaldiniz mi merak ettim. Benim bebegimde alerjik gibi sikayetlerimiz benziyor
asel16_hurmuz Kumsal25 anladım canım ben optiprodan memnunum inşallah sende ondan kalırsın 1 kutu dene kalmasan diğerine geç derim
yamacalimoms Kumsal25 comfort sindirimi daha kolay mama diye geçiyor gaz yapmıyor diye biliyorum ama Cook pahalı
yamacalimoms Kumsal25 eğer düzenli mama veriyorsan sma optipro dan pek bı farki yok ondan al o daha uygun 400 gramı 80 lira sanırım onun Sma 800 gram 90 civarı olmaasi lazım
yamacalimoms yamacalimoms Kumsal25 ben 3 aydır optipro kullaniyorum, diğer bütün mamaların hemen hemen hepsini denedim içlerinde değişik bir koku vardı benim bile içim almadı onları ama optipro koku bile yok ve bebeğinde hiç sorun yaşamadım
Kumsal25 yamacalimoms evet düzenli vermiyrm bu ara ne meme ne mama alıypr belki sıkılmıştır diye aldık içmezse bışına 😢
Kumsal25 asel16_hurmuz inş bakalm cnm aldık artk bebelactan sonra mı bilmiyrm au gibi kusuyor ve su gibi kaka yapar oldu
Kumsal25 asel16_hurmuz 4 ay 12 günlük ama hiç uyuyamıyor gazlı bu aralar meme mama reddimiz var oyzden bide comfort deneylm dedim gazlı bebekler içinmiş snrm