Zzzz acikcasi ben sorun yasamadim ama dedigim gibi dogunca hemen vermedim hatta ilk basta emzigi kabul etmede sorun yasadi ama aldi sonunda
kaynanam agzima etti emzik verdim diye lakin pisman olmadim
annemse iyiki verdin yoksa cocuk gece cok agliyo delirtirdin dedi
tabiiki doktora sorsan emzik onermiyor
tercih meselesi
arkadasim dogar dogmaz verdi emzigi onda da emzirmede sorun olmadi ancak ben emme gudusu olan cocugu emmeyi kavrayana dek verme taraftari olmadim