Mabelle Benim kızımında sağ göğsü şişti kızarık değildi ama. Çocuk doktoruna götürdük ultrason hormon tahliller falan yapıldı. Çok şükür tahliller normal. Ultrason sonucuda 3× 1 cm boyutunda bir dokuymuş. 3 ay sonra tekrar gidip ultrason çektireceğiz. Takip edilecek büyüme varmı yokmu diye. Emzirdiğim için süt dokusu olabilir dedi doktorum. Bakalım takip edeceğiz. Bu arada kızım 18 aylık.