Deletedmom0099 kızlar doğumdan sonra kontrole gidememistim 6 ay oldu, bugun kontrol oldum idrar ve kan istemisti. sonuclar cıktı ama pazartesi ise baslıycam göstermeye gidemem. sonuclardan anlayan varsa, sıkıntılı bişey var mı acaba?
Cansu1035 Deletedmom0099 köyü siyah olanları internetten araştırabilirsin ortalama değer belki, yüksek ya da düşük durumunda yorumlar olabiliyor fakat doktor yorumlarına göz at
Shraa Deletedmom0099 geçmiş olsun öncelikle idrar yolu enfeksiyonunuz var doktora gidene kadar bol su ve C vitamini tüketmelisiniz
Deletedmom0099 Azraaktag crp düşük çıkmış kanımda enfeksiyon yok ama bende genetik olarak vajinal enfeksiyon oluyor o idrara yansımış gibi geldi bana da
Azraaktag Deletedmom0099 crp ye bakmadım direk eritrosite baktım yani genelde o yüksek çıktığında kandada enfeksiyon oluyor yda ondan kaynaklanıyor genetikte olabilir evet bol bol maydanoz kaynatıp suyunu için temizler