oglusumbal Oğlum 4 aylık 2.ay aşısının vurulduğu yer kolu yani mosmor olmuş yeni olmuş üstünden 2 ay geçti niye öyle oldu ki kızlar çok korktum bişey olur mu acaba
MerveDerki oglusumbal canım verem aşısı olması lazım o 2. Ayda yapılan oda hani bizim kollarımızda iz Olan aşı o ve iltihap kızarıklık kabuk bağlama gibi şeyler olabiliyo benim oğlum 7 aylık olcak hala kıpkırmızı ara sıra iltihap akar
Hsrt54 oglusumbal normal canım merak etme. Bizdede oldu ayni seyler bazen gider tekrar cikar bazen akar bazen kabuk baglar müdahale etme. Şuan 7 ayligiz hâlâ daha kabuk baglar veya sadece izi olur degisiyo yani 🤗 çok gecmis olsun