2 aylık bebeğim sadece anne sütü alıyor.Mommys bliss gündüz şurubu ve biogaia probiotik kullanıyoruz.2 hafta önce kabız oldu normalde hergün veya günde 2 kez yapardı..5 gün sonra katı şekilde yaptı oh rahatladı artık yapar dedim ve sonra 8 gün yine yapmadı tabi aşırı huzursuz ve çıkardığı gazlar aşırı derece de kokmaya başladı.Tabi bunların hepsinden doktorumuzun haberi vardı bize magnesi calciinee diye bi ilaç yazdı büyükler için müshil ilacı imiş içime sinmeyerek 2 sefer kullandım bebeğim yaptı kakasını normal şekilde devam etti 1 hafta eski düzen ama şimdi yine 5 gündür kaka yapmıyor doktora sordum yine ilaç vermemi söyledi çıldırıcam bu çocuk neden kabız olup duruyor okuduğum kadarıyla ilaç tembellik yaparmış poposuna zeytinyağ sürdüm 1çay kaşığı içirdim fakat etki etmiyor🤦🏼♀️ Neden olduğunu anlayamıyorum bi türlü.Sürekli ilaç vermek ne kadar doğru bu hep böyle mi gidecek 😩 çok canım sıkkın