Dilekkkkkkk01 Boyun bölgesinde isilik gibi kızarıklık var yaklasık 3 haftadır ve geçmiyo başına gelen var mı?
Hsrt54 Dilekkkkkkk01 benimkinin yüzünde bi kac tane elinin üstünde 4 5 tane birde bacaginda alerjiden şupelendim ama deyilmiş isilik dedi yani
Hsrt54 Dilekkkkkkk01 ayni seyi farkettim bebegimde bugün resmini cekip doktorumuza attim isiliksi lezyonlar dedi artabilir dedi bi krem ismi verdi hemen aldirdim kullandim bakalm
Tosbikkizim Dilekkkkkkk01 o yüzden oluyor kızarıklıklar sivilce gibi şeyler. Tahriş ediyor teni çok hassas olduğu icin. Bende giydiriyordum , onlar yüzünden olduğunu anlayınca bıraktım ve olmuyor artık