hulyaaa-123 47 günlük bebeğim emerken süt mü kalıyor boğazında anlamıyorum ama çok korkuyorum sırtına vura vura zor geçiriyorum
Bebegim_28 hulyaaa-123 51 günlük oldu en başından berş var bizimde çok başımıza geliyor yüzüne bakarak emziriyorum hala rahat emziremiyorum süt çok tazyikli olunca öyle oluyor daha çok
Dyunak Sütünüz tazyikli geliyordur benimde öyleydi daha sık emzirin göğüsler çok dolmadan ya da ilk başta biraz sağın ön sütü
Eslemira Süt bolluğundandır göğüs ucunuza makas yaparak emzirin tayzikli gelmesin ben öyle çözüm bulmuştum