Kızlar 1 yaşına girdi kızım doğduğundan beri ağlarken tıkanıp morarıyor nefessiz kalıyor ağzına üfleyerek kendine getiriyorum saniyelik birşey oluyordu normalde. Sağlık ocağındaki hemşireler ağlamayı bilmiyor o yüzden oluyor dediler. Ama bugün çok fazla nefessiz kaldı korktum açıkcası pazartesi günü için randevu aldım. Yaşıyın bebeğinde böyle bir durum olan varmı 😓😭