selim-im siz mi fark ettiniz bi tuhaflık olduğunu yoksa doktor mu anladı yani dışarıdan anlaşılıyor mu. Benim de şüphelerim var bebeğimin testisleri konusunda. O torbanın içerisinde çok küçük testis var gibi testis torbasının yarısı boş gibi. Birde bir tarafı daha aşağıda gibi Bizimde yarın 6. Ay kontrolümüz var soracağım. Ama merak ettim siz anlayabildiniz mi inmemiş testis oluşunu. ?