Eşim iş gereği mecburi olacak , bize sıra gelene kadar zaten baya bir zaman geçecek. yan etkileri nelerdir o zaman göreceğiz, umarım kimse sağlığından yada canından olmaz. Ben olmak istemiyorum, belki yanlış belki doğru düşünüyorum ama yurt dışından gelen aşıya güvenemem..