Bizim de kan değerlerimiz çok kötüydü. Newvit +2 değerlikli kullandık ve çok şükür değerlerimiz çok iyi arttı. Newvitin kendi özel pompalı şırıngası var onunla kullandım. Yatırıp boğazına doğru sıkıyordum hem dişi lekelenmesin diye hem de tadı gerçekten çok kötüydü bebeğim hemen yutuyordu. Dişinde hiç leke oluşmadı çok şükür.