S-oy Merhabalar bende doğumumu gerçekleştirdim ve 10 günlük anneyim 😍 bu güzel duygunun yanında göbeğimdeki çatlaklar için çözüm arıyorum siz neler yaptınız krem ya da doğal yöntemlerden neler kullandınız ? 😊
minnosanne1 S-oy Ay canım venim gözün aydın. Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin Çatlakların için aynisefa kremi öneririm. Tamamen bitkisel bir ürün bence kullanmalısın. https://www.dabfi.com.tr/PDK275686 Buradan bakabilirsin.