betulunannesi Merhaba anneler kızım 1 ay 6 günlük neden olmus olabilir ? Kaynanam sut birikmesi masaj yap gecer dedi bilemedim napsam
Zeyzey2019_ betulunannesi ellemeyin sakın. Hormonal bir durum. Masajla ya da sıkma ile düzelmez. Sıkarsanız mikrop kapma riski var. Kendisi inecektir zamanla.
SYasemin betulunannesi Evet, süt birikmesi olmuş. Bebeklerin genelde oluyor sanırım. Kaynanam zeytinyağ işe masaj yapıyordu iniyordu da. Bi zararıda olmadı
ErkekkAnnesii betulunannesi banyo yaptırırken ben hep memelerine masaj yapardım halada yaparım ovarım hafiften doktorunuza sorun siz ama kendiliğinden geçiyor diye biliyorum
Bebegim_28 betulunannesi hiç elleme oynama kendiliğinden geçiyor benim kızımda da olmuştu bi süre sonra geçiyor ama sakın oynamayın dokunmayın
Kkbraaa betulunannesi benim kızımda da oldu canım. Doktor çok doğal olur, fakat büyükler genelde ovalarlar çok yanlış enfeksiyon olur, dokunmayın kendiliğinden geçecek dedi
kivircik_annesi26 betulunannesi hayır yapma ebemiz sakıncalı masaj yapmak dedi zaten kendi indi bizim
1prens1prensesannesii betulunannesi bizde de oldu. Kaynanam annem ovala dedi. Hiç yapmadım doktora götürdüm. Sakın elleme kendiliğinden geçer dedi. Gerçekten de geçti. Dokunmayın enfeksiyon kapma riski var
mermik betulunannesi hayiir sakın ovalamayın lütfen. Kizimda da cok az vardi. Doktorumuz kesinlikle dokunmamak söyledi. Gecti