Merhaba annelerr.. bebeğim 11 ay 21 günlük.. antibiyotik kullanmasi gerekiyor 3 gün daha ama daha ağzına verdiğim anda ilacını kusuyor.. 😔 karnını doyurdum ilacını icireyim dedim ki daha yutmadan öğürüp bütün yediğini kustu. Biraz zaman geçince önce ilacı verdim nasılsa midesi boş kusacak bisey yok yutar belki öğürmez diye bu kez de ağzında tuttu zorla azıcık azıcık ağzına su vererek yutturdum. Şimdi sorum su ki “aç karnına antibiyotik vermemde bir sakınca var mıdır ” ilacını içtikten 10 dakika sonra kadar da karnını doyursam böyle kullansak 3 gün boyunca.. bilgisi olandan yardim bekliyorum.