Humeyra1 Merhaba anneler, Kızım 8 ay 10 günlük daha hiç disi çıkmadı. Dişetleri beyaz belli dişleri ama kabartı fln yok. Sizlerde de bu aylarda dişi cikmayan var mıydı? Ne zaman cıktı sonrasında zor muydu?
GoGirl Humeyra1 gec cikanlardan olacaktir o zaman 1 yasinda hic disi olmayan tanidigimiz var 18 aya kdr normalmiş sanirim
02aybrs 10 aylikti oglum ilk dişini cikardiğinda canim 13 aylik olucak hala 2 dişimiz var geriside gelmedi
Humeyra1 02aybrs zor mu oldu peki 10 aylık çıktığında? Bebegim daha yeni normale döndü sayılır. Korkuyorum uykusu bozulur fln diye
Milamoms Balteknem geç çıkan var mı diye sorup endiseleniyo gelmiş burda 9 aylık bilmem kaç tane var diyosun
tubbaaa Humeyra1 yaşında çıkardı canım ve şuan 19 aylığız toplasan 12 dişi var azı hiç yok önler çıktı yemek yemesine bazen engel oluyor o canımı sıkıyor damağı güçlü ama diş kadar keskin olmayınca yine de bekliyoruz bizde
Sedakerem Benim kızım 15 aylıkken çıkardı 1 ayda 6 diş patlamıştı ve hiç zorluk çekmemiştik şimdi oğlum var oda sanırım 10 aylık falandı diş çıkardı şuan 16 aylık olucak 5 dişi var bir kaç tane daha kabardı endişelenme yani doktora götürmüştüm kızımı oda illaki çıkacak korkma demişti
Humeyra1 Sedakerem yaa icimi ferahlattiniz cok sagolun.. zor olmasinda geç olmasi dert degil sanirim..