10 günlük bebeğim var. Emmeyi bırakana kadar emziriyorum bu bazen 1-1,5 saat sürebiliyor. Çenesi yoruluyor galiba durup durup emiyor emerken uyuyakaliyor. Yatağına yatiirinca uykuya dalamiyor birkaç dk içinde uyanıp ağlıyor ve aranıyor tekrar emmek istiyor. Gece 1-2 saat ancak uyuyabildik sonrasında saatlerce aynı kisir döngüde tekrarladım durduk emiyor altını değiştirip uykuya dalsin diye tekrar emziriyorum yatırıyorum uyanıyor emiyor alt değiştiriyoruz …. Kısır donguyu kiramadik bir türlü. Aç kalıyorsa diye iki kere tek ölçü mama da verdik, ki zaten kilo alımı falan iyiymiş doyuyor olması lazım. Atladigim birşey mi var veya yapmam gereken birşey lütfen yardım edin 😔😔😔