Kızlar merhaba bebeğim 4,5 aylık doğduğundan beri maksimum 3-4 kere dışarı çıkardık. Bulunduğum yerde havalar çok soğuk hasta olur diye hiç dışarı çıkarmıyorum. Bugün beş dakika bir işimizi halletmek için çıkacaktık ama daha evden çıkmadan bağırarak ağlamaya başladı altı temiz karnı yok uyku vakti değil neden böyle yaptı anlamadım. İşimizi halledip eve dönene kadar asla susmadı. Eve geldikten sonra 10 dakika içinde sustu. Bundan önce de bir kere böyle yapmıştı neden böyle yapıyor olabilir. Pandemiden dolayı eve çok alıştı bundan dolayı olabilir mi acaba ?