Pamukkizim Kızlar Kızım 27 aylık 5 gün önce sehpadan düştü kaşını patlatmış 4 dikiş attilar tam kaşının icin e izi kalır dediler iz kalmaması için bir öneriniz var mı acaba?
Ziyangil Pamukkizim contractubex krem vermisti doktorum sezaryen yerime sürmem için çok az belli oluyor şimdi tabi bebeğe kullanılır mı bilmem
KahramanAnne Pamukkizim kaşının içimdeyse zaten gözükmez ki kormayın estetik dikiş atmadılar mı estetik dikiş de iz kalmıyor keşke özellikle estetik dikiş istiyorum diye belirtseydiniz
Mom104 Pamukkizim Kızım 2 aylıkken kasık fıtığı ameliyatı oldu şuan 17 aylık iz falan kalmadı umarım sizde de kalmaz. Geçmiş olsun 🥰
Sevgiguveen Pamukkizim domuz yağı iyi geliyor dıyenleri duydum ben yanıkta denedim ama dikiş te denemedim
Pamukkizim KahramanAnne yani ben çok korktum başta gozu sanmistim kayinvalidemle götürdük hastaneye o korkuyla estetik dikiş hıc aklıma gelmedi sadece kayinvalidem sordu iz kalır mı diye evet kalır dedi