Momcnssss 2 aylık bebeğim Sizce anne sütüne en yakın hangisi ve gaz yapmayan hangisini almalıyım sizce
KahramanAnne Momcnssss hipp ve evolvia öneririm ama burda önemli olan bebeğinize hangi mamanın iyi geldiği bize iyi gelen size gelmeyebilir
Balteknem Momcnssss bebegim aptamil kullaniyor belkide 9 aylik oldugu icin gazini cikarabiliyordur bilmyrm
Tgbkzn Golden goat önerebilirim biz çok memnunuz hem çok besleyici hem sindirimi kolay hemde gaz yapmıyor 🙂
melis_duru Momcnssss doğduğundan, geçen haftaya kadar tam 2 sene aptamil kullandım ve hiçbir şikayetimiz olmadı. Bir ara bebelac gold denedim çocuk gazdan kıvrandı, hemen aptamile geri döndüm. Yani bana göre aptamil çok iyi, diğer mamaları bilmiyorum
asyasare Momcnssss her mama her bebege iyi gelmiyor. aptamil gaz kabiz yapsr dediler diye ilk 3 ay aptamil haric her mamayi denedim kizima nerdeyse. hepsi gaz kabiz yapti. en son care aptamil aldim iyiki almisim kizimin kakasi duzene girince gazi da bitti. suan 11 aylik olduk aptamil zamlandi artik ek gida aliyor nasilsa gaz da kalmadi diye yine sma aldim cocuk 11 aylik yine gazlandi. gece afedersiniz pirtlaya pirtlaya uyuyor. koca adam osuruyor sanki bazen kendi gazindan korkup aglayarak uyaniyorz bugun tekrar aptamil aldim mecburen. hani demem o ki denemeden bilemezsiniz bize iyi gelen size gelmeyebilir