Gamzeli03
Öyle malesef 😔 tabi dünyanın da bir düzeni var, kuraklığın olması kaçınılmaz ileride, önceden nasıl buzul çağıydı hava gittikçe ısındı. Kuraklığa doğru gidecek elbet ama tabiki bizler malesef bu süreci çook hızlandırıyoruz. İnanılmaz bir nüfus artışı var dünyada ve buna bağlı olarak inanılmaz bir tüketim, hava kirliliği ve daha çook şey. Nüfus artışının, enerji su tüketiminin kontrole alınması gerek 😔