Nida_nur4448
Benim de ilk çocuk, kormayın hiç ☺️☺️Biz doktora kontrole gitmiştik, hemen orda yaptı zaten görünce, biz bi gariplik var mı yeni düşmüş göbek nasıl görünür bilmiyorduk bile eşimle, yanımızda bi büyüğümüz de yok 🤷🏼♀️😃 bir hafta sonra kontrole çağırdı, minik bi parça hala varmış yine ona da çubuk sürdü. İkisinde de ağlamadı, canı yanmıyor yani