Eliffffffffffff Bugün ilk defa emzirmek için çağırdılar beni. Hemşireyle baya uğraştık. Memeyi tuttu. Ama ne güzel bir sürü süt birikmişken hiç emmedi. Azıcık bir şey emdi ve kesinlikle doymaz yani 5 ml sütle. Ağzında bekletti filan. Bir ara uyuyacaktı az daha 😃 yarın da evimize gelecek. Hep böyle sıkıntı yaşar mıyım acaba?
Mom19 Eliffffffffffff Maşallah yavaş yavaş alışır düzene girer.Benim kızım prematüreydi hastanede emzirmelerde azcik tutup uyurdu 😬En arkadaydim hemşireler sorardı uyumuyor dimi yok yok emiyor derdim.Bi süre sonra aktif emmeye gecicektir.Darisi bizim başımıza inşallah.🤲💜
MeryemEslem Bi kere tuttuysa devamı gelir inşallah sen sabırla emzirmeye devam et rabbim sizi hiç ayırmasın inşallah 🤲😊
Mervelllaaa Devamı geliyor gelecek inan kendine , benim kızlarım da yoğun bakımda kaldı tutmak istemediler zorla sabırla tutturdum yeterince emmediler göğüs ucuyla verdim ama göğsümü unutmasın diye aralıklarla göğsümü tutturdum ikisi de alışıyor yavaş yavaş 🥰