Kizlar sağ bilegim 3 haftadır hareket ettirdikce ağrıyor burktum falan sanıyordum ama geçmiyor aksine biraz daha arttı ağrısı. Bileğinin üstünde fındık kadar yaygın bir şişlik hissediyorum çok çıkıntılı deil ama var biraz bastırınca daha çok ağrıyor. Kötü huylu bişey olabilir mi yada ganglion kisti cikiyor Muş bu bölgede yaşayan veya bilgisi olan var mı