Merhaba güzel anneler oğlum şuanda 4 buçuk ayık bugün aşımız vardı.Boy kilo kontrolü yapıldı ve 1 ayda sadece 200 gram almış😥😥 Doktorumuz en az 500 gram alması lazım 1 ayda dedi.Ek gıdaya geçelim 14 gün sonra tekrar gel kontrol edelim.Bu ayda ki bebeğime neler verebilirim nasıl kilo almasını sağlayabilirim yardımcı olup fikir verirseniz çok mutlu olurum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻