Aselcvk uyku eğitimi vermedim uykuyu sevmeyen bi bebek zaten . Gündüz bi kere yarım saat uyuyor sadece 😂 diş döneminde gece uykusu da bozuldu öncesinde gece uykusu düzenliydi. Akşam 9.30da uyur 12de emzirirdim gece 3te uyanır emer sonra da ah 6.30da güne başlardık. Gece uykusunu da şöyle oturtmuştum her akşam saat 8.30da altını açarım pijamasını giydiririm babaya iyi geceler deriz babası öper bebeğimin odasına gideriz anecim şimdi uyku vakti karnını doyurcaz uyucaz derim emer beşiğine koyarım yanına uyku arkadaşıyla uyurdu. Tabi 1 ay kadar oluyor böyle bi düzen kalmadı 😂