Esranur2 rahimde yaranın iki türlü tedavisi vardır biri yarayı dondurma ikincisi yakma.Dondurma çok basit bir işlem yarım saat sürer en fazla genelde çocuğu yoksa yakma tercih edilmiyor dondurma tercih ediliyor yakma hakkında bir bilgim yok fakat rahimde yara çok sık karsilasiliyo çok korkulacak birşey degil