Merhabalar oglum tam 12 aylık, içeceklere dair damak zevki sıfır. Sadece su içiyor biberon hic kullanmadik sadece alistirma bardağı kullaniyoruz onda da bir tek su içiyor. Cay bardagi da denedim. Havuc elma sıkıyorum nefret ediyor öğürüyor kefir icirmeyi denedim icmedi ihlamur portakal suyu ayran denediklerim bunlar ama hiçbirini sevemedi. Bir icecegi sever digerini sevmez anlarım ama hicbir icecekle arasi yok. Bu durumu yaşayan var mi, 7 aydan beri icebilecegi seyleri ara sira vermeye çalıştım ama açıkçası cok da üstüne düşmedim icmedi diyip bir ay bir sey denemedim mesela acaba benim yüzümden mi gelismedi damak zevki, gelistirmek icin neler yapabilirim?