peksokomelli Mom0909 emzik de kabul etmiyorlar bebeler çoğu zaman. Emziği daha çok gece uykusu başında alıyorlar. Gece uyandığında emziğe kanmıyorlar..
Bbuurrccuu Mom0909 doktorumun bana açıklaması şöyle olmuştu emme refleksi ile doğduğu için doyumsuz bi emme isteğioluyor emzik ile bunu tatmin edeceğiz ama benim kızım ameliyat hane de getirdiklerin de yanağımı emiyordu 😂 emme isteği çok fazla bi bebek
Mom0909 Bbuurrccuu bizimkide beni emzik gibi kullandığı için geceleri emmiyo yani bakalım Zaman bırakalım