Merhaba anneler 3 buçuk ay önce sezeryanla dogum yaptım belden aşağısı uyuyarak. 15 gündür belimde bir noktada inanılmaz agri var fizik tedavi doktora gittim mr a bisey cikmadi ama bakicaz rapora dedi spiral anestezi sonrasi olabiliyor dedi yaşayan var mı böyle bi sorun :((
Omurga kemiğinin ortasında bir nokta :((((