Xyz1234 Canankrdg verenler var benim gorumcemin 3 çocuğu var üçüne de doğduğundan beri veriyorum diyor dün bana da nasıl vermezsin dedi ama verilmiyor benim de bildiğim
kivircik_annesi26 Canankrdg anne sütü alsırsa bi çay kaşığı günlük ver dedi mama içerse 2 çay kaşığı demişti doktorumuz ben verdim ☺️
Canankrdg Busrakaya16 bende öyle yapmayı düşünüyorum dün birkaç arkadaşım vermediğimi öğrenince baya şaşırdılar nasıl vermezsin falan kafamı karıştırdılar
Frozen Kizim 5 ay 3 gunluk. Dun bir cay kasigi kadar verdim. Sadece emiyor. 1 ay sonra ise donuyorum. Doktor kontrolunde tadimlara ufak ufak basliyorum ben
Ahazize Canankrdg ben doğduğundan beri verdim aklıma geldikçe , anne sütü alıyordu. Bence verilmeli, annelik kararım 😊 şuan 5 buçuk aylık
Eylul20201 Canankrdg 3 aylık oğlum dogdugundan beri veriyorum rahatladığını düşünüyorum Annem suyu yeri ayrı der hep