Pandemide dogum gunu kutlamak vs bunlar tabikide normal dışı konular bende kabul etmiyorum bunu baştan belirteyim. Bebegim haziran doğumlu, ben hevesli olsamda oyle parti topuna cok girmek istemiyorum ancak olduki hersey normale döndü bi ihtimal tabi, kocamin ailesi cok hevesli olduğu için evimin yakınlarında aile çay bahcesi büyük koru parki gibi bir acik alanda kizimin dogum günümü kutlamayi arzu ederdim. Bunu arada konusuyoruz kayinvalidem ben kalablik olsun herkes gelsin istiyorum ortam duzelirse diyor hevesli diye he diyip geciyorum. Gorumceminde en yakin arkadasi yasi 38 ayni zamanda aile dostu oluyo bizimkilerin oda kizimda doga doğa ayni gun doğmuşlar. Laf arasinda ikiside aynı gun dogmuslar hangi birine gitceksiniz dedim görümcem demesinmi (anneside onayladi) ikisini birlikte kutlariz pasta uflerler. Bisey demek istemedim daha öncede sorunlarimiz oldu bu emrivakiler yüzünden yine olur diye sustum. Bi tarafım diyo yapma dogum gunu filan (hersey normalde dönse bile) bi tarafımda nede olsa pastasindan konseptine kadar hersey kizima ozel olcak zaten o gelse birlikte kutlasak nolur kutlamasak nolur. Kocama dedim bisey yok bunda ne var diyo. Evde yapıyım desem evim 65 m2 kucucuk ama buyuk balkonum var cekirdek aile olrak bile 15 kişiyiz. Ay vallahi şiştim. Lutfen hersey normale dönerse doye plan yaptığımı bilerek yorum yapin,