Burcu0725
Merhaba kızlar 1 aylık olan oğlum emmek istiyor veriyorum ilk emiyor iştahla sonrasında kusuyor yada bir süre sonra emdiğinden fazlasını çıkarıp aşırı ağlıyor. Gaz ağlamasını ezberledim artık bu ağlama reflü müdür ne yapmak gerekir doktora götüreyımmı sizce :( ??