HcrSltn Hanımlar merhaba☺️ hem granit hem de çelik tencere seti almayı planlıyorum. Marka/ model tavsiyeleriniz nelerdir? Ayrica marka ve modelden bağımsız tencere tavsiyelerinizi de duymak isterim ☺️
Zeynaa1 HcrSltn karaca biogranit premium gray diye bir granit seti var onu hiç tavsiye etmem sakın alma 😊
Bal-Kaymak HcrSltn granitlerim falez çeliklerim korkmaz. Memnunum ama şimdi alcak olsam granit değil Tefal İngenio titanium serisini alırım. Annem kullnıyor aşırı memnun. Fırında ocakta her şekilde kullanıma uygun süper ☺️
ebz09 HcrSltn o.m.s marka granit setim var cok memnunum. Sadece celik setimden memnun degilim schafer aldim kulplari falan paslandi birkac ayda. Yani schafer asla alma diyebilirim😅
Edanurdg ebz09 HcrSltn yedek olarak büyük boy misafir geldiğinde kullanmak için karnıyarık tenceresi ve tava aldım schaferdan gerçekten bende tavsiye etmiyorum. Çelik tencerelerim korkmaz granitlerim neva marka 3buçuk yıldır kullanıyorum çok memnunum. Bernardo dan 3lü küçük granit tencere setide almıştım ama neva ile kıyaslanamaz
kevsererturk Thermoad granit tava ve tencerelerini kullanıyorum cok cok memnunum. Oldukça kaliteli bir marka. Tavsiye ederim. Celiklerim de Korkmaz onlardan da memnunum ☺️
Bal-Kaymak HcrSltn parasına değer ama bende almak istiyorum. Evdekiler eskiyince alıcam. Hem yer kaplamıyor hem kullanışlı ☺️