Eliffffffffffff 24 Aralıkta sezeryanla bebeğim dünyaya geldi. Bebeğin arka üst kısmımda bıldırcın yumurtası kadar bir şişlik var, nedeni ne olabilir acaba?
Mom14 Eliffffffffffff 7 ay 13 günlük doğdugunda öyleydi tam ne zaman geçti bilmiyorum ama o çıkıntı var yinede