Karaoglannesi Bebeğine ek GIdaya 4üncü ayda başlayıp sorun yaşayıp bırakan ara veren var mı anne sütü ile doymuyor bebeğim 5 ayımız dolacak başlamıştım yavaştan ama çok huzursuz oldu deneyimlerinizi paylaşır mısınız
Helenyaz Karaoglannesi devam sütü verin ek gıda için bağırsakları hazır değil ki bebişin. Henüz çok küçük.
Kirpapatyasi1 Karaoglannesi Tecrübeli değilim bilgi sahibinde değilim ama nacizane fikrim henüz erken olduğu. 4 ay 20 günlük bebeğim. Sindirm sistemi hazır değildir bence en azından 5,5 ayda başlayın. Mama ile takviye yapın sütünüz azsa. Ki zaten ilk 2 ay falan tadım ile geçiyo doyumluk değil 🙂💛
BademsMam Karaoglannesi ek formül mama kullandım ama benim bebeğim genelde anne sütüyle doyabiliyodu. Sadece bir ara sağdığımda 30 cc falan süt gelmişti stresten azalmıştı o zaman akşamları mama vermiştim anne sütüyle birlikte ama içmek istemiyodu oyun oynuyodu. Şimdi hem anne sütü veriyorum hem ek gıda böyle böyle ilerlicez
Karaoglannesi Kirpapatyasi1 yani haklısınız ama vermek istemememin bi sebebi vardı elbette yine de teşekkürler bu kibar yorumunuz için ♥️
nagimira Benim de sütüm artık yetmiyor 5,5 aylık kızım 1,5 aydın devam sütü ve emme yapıyoruz . Artık ara ara ek gıda da veriyorum az da olsa başladım . Sütümü ne yapsamda artıramadım
limonlukarpuzzz Karaoglannesi emen bebeklere ek gida 6. Ayinda başlatiliyor dilleri tam o zaman gelusiyormuş ayrica ek gidaya baslasanizda bu cocuk tadim yapacak doyuracak bir şey veremiyorsun dogru duzgun sutunuz azaldiysa mama takviyesi yapin.
nagimira Karaoglannesi sma verdim üç kutu bitirdik , sarı ve gri iki kapaklısını da denedik . Şimdi iki gündür hipp başladık . Hepsini de aldı sevdi çok şükür
Toprak2509 Karaoglannesi zaten 6 aydan önce sindiremediği için verilmez. Mama verin. Bi tanıdığımda böyle yapıyordu çocuk aglamaktan helak oluyodu acile gidip lavman yaptırıyordu. Bu kadar cahil olunur mu elimizde akıllı telefon var. Benm bebeğim mama yemiyor ama neler yapıyorum yesin diye verecek olsam ben veririm yani yapmayın bunu küçücuk çocuga lütfen
limonlukarpuzzz Karaoglannesi ama yinede ek gidayi doyumluk yediremiyoruz ilk baslarda o yuzden mama ideal
Karaoglannesi Toprak2509 hanfendi ben cahil değilim çok şükür aklım başında buraya gelip de bu şekilde hakaret etmek sizi bilinçli mi yapıyor ben araştırırım herşeyi herkes evladı için en iyisini ister burada mama veren bir çok anne var kimse de çocuğu için kötülük istemez ben de verebilirdim ama vermedim bi sebebi var demekki burada mama veren anneleri üzecek bir söz etmek istemem fikrim bana aittir